wtorek, 20 listopada 2018

Bombki 3D

 Wreszcie i ja zdecydowałam się pokazać moje świąteczne ozdoby, które powstały w tym roku. Zaczynam od bombek3D, które najbardziej lubię robić. Zawsze urzeka mnie ten zimowy świat zamknięty w kuli, więc co roku sklejam domki, tnę styropian, a nawet lampy w tym roku zrobiłam:) Zdjęć będzie dużo, bo chcę pokazać wszystkie szczegóły tych mini krajobrazów nad którymi spędziłam wiele godzin.


















Jeszcze kilka domków czeka na zagospodarowanie, więc będę Was zanudzać tymi bombkami :)
Pozdrawiam cieplutko wszystkich, którzy dotarli do końca zdjęć .

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe bombki. Widać że włożyłaś w ich wykonanie wiele pracy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dużo pracy ale i dużo przyjemności.

      Usuń
  2. Śliczne te bombeczki jak bajeczki, cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bombeczki. Też lubię robić takie małe widoczki w bombkach. W tym roku jeszcze nie robiłam takich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wreszcie znajdę trochę czasu z wielką ochotą oglądam prace na różnych blogach. Dobrze trafiłam cudne prace i ciekawe aranżacje 3D.
    Pozdrawiam w Nowym Roku 2019
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń