poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Stemple Julie Nutting - cd.

Stempelkowe laleczki zagościły się na moim blogu na dłużej :) 
Trzeci stempelek wydawał mi się najmniej atrakcyjny, ale okazało się, że całkiem fajnie można go wykorzystać. Kartka w stylu  jaki lubię najbardziej- oszczędna w dodatki - ani jednego kwiatka! a mimo to podoba mi się.
Podziwiam cudne, bogato ustrojone kartki u innych, ale ja nie umiem tak pięknie ....  może kiedyś  się jeszcze nauczę:)



 A na działce niektóre lilie już przekwitły, a inne dopiero  zaczynają  pokazywać swoje piękno.
Pozdrawiam wciąż wakacyjnie :)








8 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a laleczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stempel.Karteczka bardzo kobieca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynko, Ty się nie musisz uczyć, Ty już umiesz! Bardzo często urok tkwi w prostocie! I to się odnosi do Twoich karteczek.
    Mam jedną, więc wiem co mówię (piszę:) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, muszę się uczyć jeszcze wieeele, ale masz rację, często urok (i elegancja :) tkwi właśnie w prostocie. buziaki !

      Usuń
  4. karteczka urocza i wcale ( na moje oko ) nie jest taka oszczędna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu, kartka jest wielowarstwowa i to właśnie nadaje jej uroku, a pisząc o oszczędnym stylu miałam na myśli kwiatki, wstążki, kokardki, perełki itp. Pozdrawiam

      Usuń