czwartek, 18 lipca 2013

Kartki do szuflady

Trzy karteczki, zrobione do szuflady, tak najbardziej lubię robić kartki, bawi mnie to, potem jak ktoś  np dziecko, lub koleżanka etc.. poprosi mnie o szybką kartkę - otwieram szufladę  - i zadowolona wysłuchuję zachwytów;)
Jeśli robię kartkę  na czyjąś prośbę, z wytycznymi,  to bardzo się staram, aby kartka trafiła w gust danej osoby  mam wiele wątpliwości czy  sprostam, czy kartka spełni oczekiwania  i raczej mnie to stresuje i ogranicza, a nie bawi.

Owszem, często szufladowe kartki powstają z myślą o konkretnej osobie, którą dobrze znam, lubię i wtedy to jest już prawdziwa przyjemność:) 









 Na tej kartce chciałam wypróbować mój  nowy zakup - kwiatowe stemple 3D i tusz, czy może farbę 3D do tych stempli, powiem skromnie  że spodobały mi się te kwiatuszki.


 
 Pozdrawiam Was serdecznie i biegnę do łózka, bo dopadło mnie paskudne zapalenie gardła, ale antybiotyk już działa, więc dziś miałam siłę trochę posiedzieć przed komputerem.


11 komentarzy:

  1. Piękne Grażynko,a ta z różyczką jak dla mnie! I czekam na Twoje decou-prace. Ale najpierw się kuruj i zdrowiej.
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś wena mnie opuściła, decou prace leżą sobie pozaczynane i czekają, aż wróci;)

      Usuń
  2. Moja mentorka scrapu. Grażynko, to w pierwszej kolejności Twoimi karteczkami się zachwyciłam i próbowałam doskonalić się na Twój wzór i podobieństwo, ale jak wiadomo... nie do końca się to udało;) Porywam, podobnie jak Marta, tę z różą.WIelki buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, dziękuję :)
      Ponoć skromność jest cnotą, ale nie przesadzaj,Twoje karteczki są śliczne!!!! pełne uroku i wdzięku! ja takich nie umiem!

      Usuń
  3. Dodam tylko, ze też wolę robić coś po prostu niż z konkretną intencją. Swoboda działania ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podejscie do sprawy:)
    Najważniejsze,że rezultaty pracy na luzie są zadowalające Cię .Ciekawa kartka!Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są bardzo urocze. Co do pracy na zamówienie ... znam ten ból.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje karteczki Grażynko - zawsze są takie przemyślane, subtelne i eleganckie:) pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli powstały z prawdziwej przyjemności...Jakie do szuflady??????????? Jedna jest na pewno dla mnie na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń