piątek, 5 lipca 2013

działkowe migawki

Na blogu miałam publikować wyłącznie zdjęcia  moich  decoupażowych "dzieł", ewentualnie innych drobiazgów, które powstają  przy moim biureczku.
Ale ostatnio mało mam czasu na me ulubione zajęcia, bo  na  mojej niewielkiej działce rozpanoszyły się różne zielone paskudy, które utrudniają rozwój posadzonym roślinkom, wiec podjęłam z nimi nierówną walkę.
Postanowiłam w związku z tym pokazać kilka migawek z mojej działki, najpiękniej prezentują się teraz perukowce, więc oto one w całej swej krasie.


                          
 Gdzieniegdzie udało mi się obronić przed zielonymi paskudami moje ulubione kwiaty))
    Pozdrawiam Was upalnie, jeśli  jutro pogoda pozwoli to planuję cały dzień spedzić na działce:)       

5 komentarzy:

  1. Grażynko ogród zachwycający!!!!
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj właśnie się rozgościłam bo ja jak taka czarownica - zresztą moj pierwszy blog ale uśpiony ma w nazwie ....ale ja nie o tym zapraszam w skromne progi ubogiej myszy która kilka dni temu sprawiła sobie nowy domek pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem Perukowów... pieknie rosną tak jak i kwiatki...
    u mnie też zielsko się panoszy mimo suszy jaka panuje u nas
    miłej niedzielki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam różowo u ciebie,aż dech zapiera.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że Wam się podobają moje roślinki:)

    OdpowiedzUsuń