piątek, 17 sierpnia 2012

B - jak Babagaga

Obiecałam pochwalić się prezentem jaki dostałam w ostatniej forumowej wymiance.
 Oto ON!!! w całej krasie!! prawda , że prześliczny?
Biscornu z moim - Babygagowym :) monogramem, etu na nożyczki i same rewelacyjne nożyczki z cudowną zawieszką.
Dostałam jeszcze drobiazgi przydasiowe i piękną karteczkę.:)

 To wszystko wyczarowała dla mnie wszechstronnie uzdolniona babeczka, która niestety nie ma bloga, a szkoda, bo można byłoby podziwiać na nim piękne malowane obrazy, prace docu, cudne karteczki, biżuterię i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałam.
Buziaczki serdeczne dla Ciebie Bożenko!
 








8 komentarzy:

  1. naprawdę śliczności, zdolna kobitka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo piękne biscornu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności Grażynka zrobiła ;)

    Zapraszam po po dbiór wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak komplecik który dostałaś jest przepiękny pozazdrościć tylko. buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności dostałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy i dopracowany prezenciek
    dostałaś od zdolnej Bożenki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, uwielbiam monogramy pod każdą postacią:)) pozdrawiam i zapraszam w moje kąty.

    OdpowiedzUsuń