sobota, 24 czerwca 2017

Skarbonka

Dziś pokażę coś  co robiłam po raz pierwszy :) a jest to.... skarbonka.
Rożne przedmioty ozdabiałam, ale skarbonki jeszcze nie.
Miała być z różami, nie dziecinna. Różyczki wybrałam najpopularniejsze chyba, ale i jedne z najładniejszych.
Do tego szablon, cieniowanie, patynowane i jest - różana skarbonka :)





Zdjęcia tradycyjnie takie sobie, zabrałam ją nawet na działkę, myślałam, że w pięknych okolicznościach przyrody wyjdą piękne zdjęcia, a teraz myślę że może lepiej byłoby ją widać na białym tle, ale już za późno.

Mamy już lato w kalendarzu i nawet za oknem, więc życząc miłego weekendu pochwalę się kilkoma fotkami z mojej działki,  róże jeszcze nie kwitną, liliowce też wypuszczają dopiero okazale pąki, ale niedługo będzie bardziej kolorowo:)






 

2 komentarze:

  1. Piękna skarbonka na pewno zapełni się drobniakami:-). Ogródek Twój ślicznie zaczyna się kwiecić a ja właśnie prawie już po ciemku wróciłam ze swojego. Miałam tylko na chwilunię wyskoczyć a zeszło do tej pory na pieleniu :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna skarbonka z moim , ulubionym różanym motywem :)
    widzę, że ogród tętni życiem i mieni się kolorami lata... super !
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń