czwartek, 2 czerwca 2016

Candy, czyli rocznicowa rozdawajka:)

 Musiałam sprawdzić, bo nie pamiętałam dokładnie którego czerwca Chatka Babygagi po raz pierwszy zaprosiła wszystkich gości w swoje progi, no więc było to dokładnie 6 czerwca 2011roku!
Taka okrągła rocznica nie może minąć niepostrzeżenie, zapraszam więc wszystkich na małe co nieco:)
Najpierw będzie herbatka, a właściwie herbaciarka, nietypowa, bo w kształcie domku, a będę dokładała jeszcze niespodzianki - może serduszko lub obrazek czy coś :)  zapraszam serdecznie.

Na wszystkich chętnych do zabawy będę czekała do 8 czerwca,  wystarczy zadeklarować w komentarzu chęć uczestnictwa i umieścić na swoim blogu, banerek umieszczony na bocznym pasku, obserwowanie  bloga jest bardzo miłe, ale niekonieczne, w późnych godzinach wieczornych  8 czerwca wylosuję osobę która otrzyma te drobiazgi:)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :**, rany tyle czasu a jeszcze więcej cudowności stworzyłaś :)). życzę Ci, żeby wena Cię nie opuszczała. Zapisuję się na Twoje słodkości z wielką chęcią {TBP}

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci kolejnych twórczych lat blogowania! Herbaciarka śliczna, a ja herbatki bardzo lubię, więc zapisuję się z wielką przyjemnością. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do grona obserwatorówżyczę kolejnych lat blogowania :) Biorę udział w Candy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, Grażynko! :)
    Wiem jakie cuda potrafisz tworzyć! A ponieważ nie mam żadnego Twojego drewienka, ustawiam się w kolejce. I może będę tą szczęściarą i herbaciarka trafi do mnie. Banerek oczywiście wieszam u mnie.:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej rocznicy! staję w kolejce po tak piekny i uroczy domek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje, ustawiam się to te piękne rzeczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje rocznicowo, niech wena bedzie z Tobą. Herbaciarka cudna z przyjemnością ja przygarnę ;-)
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała rocznica i piękne prezenciki przygotowałaś. Staję w kolejce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie cudeńka, a ja przegapiłam posta i nie stanęłam w kolejce. Gratuluję Monice wygranej :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń