czwartek, 2 czerwca 2016

Dokładka:)

 Obiecałam, że coś dorzucę do herbaciarki, (CANDY:) więc spieszę pokazać następne drobiazgi, które wraz z herbaciarką polecą do zwycięzcy rocznicowego candy:)  
Na mojej działce róże mają już pąki, ale na kwiaty muszę jeszcze poczekać, jednak w Chatce BabyGagi sypnęło już dziś różanym kwieciem. Duże, 20 centymetrowe serduszko ozdobiły pastelowe róże, chyba z tych angielskich
 ale to jeszcze nie wszystkie różyczki jakie mam dla Was, jest  jeszcze bukiecik foamiranowych różyczek, równie delikatnych jak te serwetkowe 


Jutro mam nadzieję zrobić kilka zdjęć prawdziwym kwiatom na działce więc zobaczycie dzieła natury. a nie moje:) pozdrawiam burzowo.

5 komentarzy:

  1. Piękne serce, a kwiaty cudowne!!! Ja też czekam na swoje róże aż rozkwitną, ale u nas od kilku dni deszczowo, brakuje słoneczka. Śliczne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze serducho :) czekam na kwiatki w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serducho mega, a widzę kochana , że i listki pianki wychodzą Ci cudne, wyobraź sobie, że spróbowałam tej pianki, jak u Ciebie na te kwiatki się napatrzyłam, wcale to nie takie proste :)

    OdpowiedzUsuń