poniedziałek, 11 marca 2019

Zajączki, kwiatuszki i wydmuszki...

Już prawie połowa marca, wiec uznałam że pora na wielkanocne klimaty. 
Jak co roku zamówiłam trochę gęsich wydmuszek, ale i akrylowe jaja różnej wielkości również będą się ozdabiać:)
Zaczęłam wiercenie od moich ulubionych zajączków, co roku robię kilka wierconek z tym motywem i znikają wszystkie, może w tym roku uda mi się zostawić zajączka  dla siebie :)
Motyw kwiatowy również często pojawia się u mnie na wydmuszkach

 Różnoraki drób przysiadł na, a właściwie - w akrylowych jajeczkach, które umocowałam na podstawkach. Wykorzystałam papier 3D, z z drugiej strony kaczuszki z serwetki.





 Następne jaja ozdobiłam nie tylko motywami kwiatowymi ale i półperełkami i pomalowałam farbkami metalic, wyszło trochę glamour chyba :)) Jedno jajo usadowiłam na takim smukłym dzbanuszku, który przemalowałam na biało i delikatnie przetarłam złotą pastą


Pozdrawiam zimowo bo u mnie po kilku wiosennych dniach sypnęło śniegiem, jak to w marcu:)

4 komentarze: