wtorek, 2 stycznia 2018

Zawieszka

 Dzień dobry, witam pięknie w nowym roku, który mam nadzieję przyniesie nam wszystkim więcej dobrych dni niż poprzedni.

Nasze domy są na pewno jeszcze świątecznie przystrojone, więc wrzucam szybciutko ostatnią świąteczną ozdobę  jaką zrobiłam na te święta.
Właściwie miałam w planie zrobić taką dużą zawieszkę na płaskiej bombce ze sklejki, ale miałam kilka plastrów styropianowych które zostały po cięciu bombki styropianowej na spody do bombek przestrzennych i postanowiłam sprawdzić jak je można wykorzystać:)
Do wykonania tego cudeńka wykorzystałam prawie wszystko co miałam:  gesso. pastę strukturalną, wyciski z foremek, koraliki, zawieszki, pomponiki, taśmy ozdobne, kuleczki, różne brokaty i inne drobiazgi o których już nie pamiętam, ale może dojrzycie je na fotkach.  
Pewna malutka rezolutna dama określiła to dzieło jako piękną niepotrzebną rzecz, nie sądzicie że bardzo trafnie ? :)))











Szczęśliwego Nowego Roku 2018 !!!!

7 komentarzy:

  1. Coś pięknego wyszlo z Twoich rąk, świetny pomysł grafika cudna, a te dodatki to wisienka na torcie :D Jak najbardziej potrzebna rzecz :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ozdoba. Radosnego Nowego Roku :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Urocze bombeczki ładne pomysły. Szczególnie bombeczki pleksi dają fajny efekt.
    Pozdrawiam w Nowym 2018 Roku
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie potrzebna, ale piękna i romantyczna :)
    Grażynko dziękuje za piękną, świąteczną kartkę/. Miałam zadzwonić jak przyszła, ale odłożyłam to na potem i zapomniałam
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń