piątek, 29 grudnia 2017

Bombki 2017

I już po świętach, wróciliśmy do domu i czas zaczął płynąć leniwie, w odróżnieniu do przedświątecznych dni, kiedy to lista rzeczy do zrobienia zapisywana jak co roku w zeszycie, pomimo wykreśleń spraw już załatwionych nie malała wcale:) bo wciąż dopisywałam nowe.....

Dopiero teraz więc znalazłam spokojny czas aby pokazać kilka bombek, które zrobiłam w tym roku. 
Postanowiłam je pokazać w jednym poście, fotek jest sporo, mam nadzieję, że może choć kilka  osób dotrwa do końca oglądania:)

























Pozdrawiam tych wytrwałych cieplutko:)

7 komentarzy:

  1. Grażynko wszystkie piękne!!!
    Masz rację. Poświąteczny czas troszeczkę zwolnił, można pomyśleć o jakichś nowych pracach, zanim zacznie się wielkanocne szaleństwo.
    Życzę w nadchodzącym Roku więcej czasu, dużo zdrówka i przynajmniej jednego spotkania :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wszystkie! Takie dopracowane w każdmy szczególiku. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dużo szczęścia w 2018 roku !

      Usuń
  3. Wielka to przyjemność dotrwać do końca, bo jest na czym oko zawiesić. Produkcja niczego sobie ilościowo, a przepięknie jak zwykle!
    Grażynko,
    Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia i mnóstwo weny twórczej. :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś i wzajemnie życzę Ci samych dobrych dni w 2018roku :)

      Usuń
  4. Śliczne bombki pięknie dekorowały dom. Szczęśliwego Nowego Roku!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicjo, również życzę Ci dużo szczęścia w 2018 roku!

      Usuń