czwartek, 10 lipca 2014

Damy i kropki:)

Owalne pudełeczka z wiórów (chyba:) drewnianych są bardzo delikatne, jednak jak wzmocni je kilkanaście warstw lakieru stają się bardziej solidne:)
  Piękny papier z damami w kapeluszach leżał u mnie dość długo, bo nie miałam pomysłu jak go wykorzystać, ale gdy wzięłam do reki te pudla od razu pomyślałam o niewykorzystanych;) damach.
Wreszcie się doczekaly,  szablon dopasował się sam,  ale kropki na bokach malowałam własnoręcznie.
Odrobina czarnej patyny i pudla już  właściwie  były gotowe, zaczęłam lakierować ale wciąż ni czegoś brakowało, aż wreszcie po trzeciej warstwie lakieru  przypomniała mi się  serwetka z kwiatowym szlaczkiem, którą kiedyś dostałam od koleżanki. 
Wyciągnęłam i przejrzałam 2437 moich serwetek:), ale trud się opłacił, bo kwiatuszki tak jak pamiętałam, były identyczne jak te przy kapeluszach  tylko nieco większe.
 No i teraz już można było tylko lakierować, lakierować, lakierować.....




9 komentarzy: