czwartek, 17 kwietnia 2014

jaja i ptaszki

Ptasie jaja... oj, nieee, nie tak, przecież gęś to nie ptak ;) to są raczej jaja ptaszkowe .
Stadko ptaszków uformowało się w klucz i poszybowało w Polskę.
Udało mi się cyknąć fotkę tuż przed wylotem.


Spore stadko, bo  22 wydmuszki posadziłam na podstawkach i dekorowałam motywami ptasimi.

23 wspaniałe, szalone dziewczyny na forum umówiły się na wiosenną wymiankę.
Zasady były takie same jak w ubiegłych latach; każda z nas robi prezent dla pozostałych, a z uwagi na ilość prezentów, w trosce o nasze portfele, wartość wykorzystanych materiałów na 1 prezent nie mogła przekroczyć 3 zł. W tym roku motywem przewodnim wymianki były ptaszki.

 22 jajeczka, każde inne, bo robione z myślą o konkretnej osobie, znanej wirtualnie a czasem nawet osobiście. Starałam się, tak jak chyba każda dziewczyna z tej grupy, aby ten drobiazg utrafił w gusta obdarowanej. Mam nadzieję, że mi się to udało........








Każde jajeczko opatuliłam troskliwie i zapakowałam we własnoręcznie zrobione pudełeczka, przewiązane koroneczką i dodatkowo przyozdobione klatką z ptaszkiem.   Roboty było co niemiara, ale ile przyjemności!!!!!!



Do mnie też przyfrunęło w pierwszy dzień wiosny piękne, różnorodne stadko, sprawiając mi niesłychaną radość :)))  

9 komentarzy:

  1. Och, jakie cudności! Wprost nie mogę się napatrzeć!
    Cudne jajeczka zrobiłaś i piękne prezenty dostałaś.
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!! Zazdroszczę odbiorczyniom ;-)) Ptaki to moj ukochany ostatnio motyw. Pudełka do jaj cudowne!!! Wesołych Swiąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, ciekawe, dopieszczone!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego nastroju, serdecznych spotkań z najbliższymi
    oraz Wesołego Alleluja !!!

    cudne jajeczka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka Twoje cudownie wyszły. Jedno przyleciało do mnie z czego bardzo się cieszę.
    Zdrowych radosnych świąt Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite po prostu. W stadzie wyglądają doprawdy fantastycznie, nie moge oderwać wzroku od reliefów, wykończeń, podmalowań. Grażynko, rewelacja! Bardzo Ci dziękuję za wkład pracy. To co wyszło spod Twoich rączek ta 22 małe arcydzieła. Uwielbiam Twoje prace! No i jeszcze to opakowanie. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z pudełkami własnego pomysłu! ;-) tym sposobem oko cieszy i opakowanie i zawartość :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem jedną z szczęśliwych posiadaczek
    tych jajeczek. Bardzo udany prezent nam zrobiłaś
    Dziekuję Grażynko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie tez jaja doleciały -hura,dopiero dzisiaj zeszły z honorowego miejsca.Az żal się było z nimi rozstać.Muszą poczekać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń