środa, 9 października 2013

Domek dla ptaszków

Niewielki ptaszkowy domek mial być dość mocno postarzony. 
Użyłam kilku kolorów patyny, grubego papieru ściernego i byl fajny, ale taki trochę smutny.
 Maznęłam go więc złocistą pastą i sypnęłam sporo kolorowych kropeczek:)
Miał być matowy..... z tymi zlocistościami musiałam go polakierować na błysk




To maleństwo zaczęte chyba rok temu jeszcze nie jest skończone, zastanawiam się czy przymocować mosiężny haczyk, żeby domek służył jako wieszak na ....coś, czy fikuśną zawieszkę z napisem  -sweet home.
Owalny zegar, który zrobiłam do kompletu czeka na wylakierowanie i zamontowanie cyferblatu i wskazówek, w tym tempie pewnie wiosną go pokażę:)

13 komentarzy:

  1. Najważniejsze że cały czas coś powstaje a że w żółwim tempie ...:-).U mnie jest podobnie bo ciągle brak czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek jest bardzo dopracowany, te kropeczki, patynowania - super efekt. Bardzo ciekawy jest ten szmaragdowy akcent.
    Czy coś dodawać? Najwyżej delikatny wieszak, jak piszesz - mosiężny - aby nie odwrócić uwagi od tego, co jest najładniejsze :)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny domeczek... śliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym wolała mieć przedmiot użytkowy, więc jestem za wieszaczkiem.
    Chyba dobrze widzę... białe kwiatuszki-rumianki sama malowałaś?
    Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś, kwiatuszki tylko poprawiłam delikatnie konturówką, bo za bardzo wtopiły się w tło o musiałam je "wydobyć":)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny domek dla ptaszków, już się rozpędziłam, bo oczami wyobraźni widzę zegar do kompletu;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. domek wyszedl swietnie, super wyglada jak sie zdjecie powiekszy.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyszedł.. brak słów.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny domek zmontowałaś, tfu zmalowałaś :) Fajny efekt dało użycie tej złotej pasty,a to sypnięcie kropeczkami- eh poezja! Uwielbiam takie kolorystyczne połączenia. Serdecznie pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwo! Motyw ptaszkowy uroczy, bardzo podobają mi się maźnięcia złotą farbą i turkusem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko cudne a ten turkus genialnie się wtopił, oj Grażynko czemu Ty tak daleko mieszkasz ?
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z radością pooglądałam Twoje prace. te kropeczki wspaniałe dlaczego ja ich nie robię nie wiesz czasem

    OdpowiedzUsuń