niedziela, 8 stycznia 2012

Świateczny misz masz

Pora na moje świateczne tworki, bo niebawem będziemy pokazywać wielkanocne klimaty:) 

                                                                                     
Na forumową wymiankę zrobiłam dwa komplety świeczników, jeden komplet popatynowałam i pociągnęłam delikatnym białym zlotem, a drugi pozostawiłam czysty, nie mogłam zdecydować, który bardziej mi się podoba



delikatna bombka z aniołem była dodatkiem:)



i jeszcze szafirowa jak rozgwieżdżone, zimowe niebo


6 komentarzy:

  1. oba komplety świec są śliczne jednak...patynowa bardziej mi się podoba !
    pozdrowionka niedzielne

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne bombki.
    Zestaw świeczników dodatkiem złota bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ze złotą patynką - bo moja.
    Cud miód!!!

    Ogromnie Ci Grażynko dziękuję za tak śliczne prezenty, zarówno świeczniki, jak i bombę i kartkę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie techniczne odnośnie świeczników- czym można zrobić ten ,,cieknący wosk" - bardzo fajnie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten " cieknący wosk " jak to fajnie nazwałaś to klej na gorąco, z pistoletu :) Bardzo fajnie robi się takie świeczniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto by przypuszczał, że klej taki efekt da, na pewno nie ja ;)

      Usuń